سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات مهم عکاسی بارداری در منزل

عکس گرفتن یکی از کارهای دوست داشتنی و جذابی است که افراد برای ثبت خاطرات و لحظه هایشان از آن استفاده می کنند. این کار می تواند خاطرات شما را برای همیشه ماندگار کند. قطعا یکی از جذاب ترین لحظه هایی که ثبت آن برای خانواده ها و به ویژه مادران جذاب است بارداری است. به همین منظور عکاسی بارداری یکی از جذاب ترین دسته های عکاسی به شمار می رود که مادران باردار در حال حاضر تمایل بسیاری به انجام آن دارند.

عکاسی بارداری را می توان در آتلیه عکاسی انجام داد یا اگر شرایط مادر برای حضور در آتلیه مناسب نباشد یا تمایل داشته باشد که عکس ها در حالت طبیعی تر و در فضای خانه ثبت شوند میتوان از گزینه عکاسی در منزل استفاده کرد. اما انجام این کار نیازمند ضروریات و نکات قابل توجهی است که باید رعایت شوند. 

در این مقاله استودیو عکاسی پادینا تصمیم گرفته ایم که شما را با عکاسی بارداری در منزل و نکات قابل توجهی که این عکاسی را جذاب تر خواهد کرد بپردازیم.

عکاسی بارداری در منزل

انتخاب عکاس ماهر

برای انجام عکاسی بارداری در منزل لازم است عکاسی انتخاب کنید که در این زمینه تجربه کافی داشته باشد تا بتواند عکس های مناسبی از زمان بارداری شما در منزل ثبت کند. استفاده از ایده ها و مدل های مناسب عکاسی بارداری، انتخاب فضای مناسب عکاسی در منزل، استفاده از تجهیزات مناسب و با کیفیت، نورپردازی مناسب توسط عکاس و ... همگی از جمله بخش هایی هستند که لازم  است توسط عکاس پوشش داده شوند.


عکاسی به همراه خانواده

از آن جایی که عکس ها در منزل ثبت می شوند حضور والدین مادر در منزل برای ثبت یک عکس طبیعی از مادر باردار می تواند ایده جالبی باشد. مادر بارداری که در انتظار فرزند خود است در حالی که در کنار والدین خود قرار دارد می تواند زیبایی عکاسی بارداری را دو چندان کند.


همراهی همسر

قطعا ثبت عکس بارداری با همراهی همسر می تواند جالب ترین و عاشقانه ترین عکسی باشد که برای فرزندان و خود والدین به یادگار خواهد ماند. استفاده از ژست های مناسب می تواند زیبایی این عکس ها را دو چندان کند.

 

استفاده از لوازم نوزاد

برای هرچه طبیعی تر شدن عکس های بارداری خیلی خوب است که از لوازمی که برای سیسمونی نوزاد تهیه کرده اید برای عکاسی بارداری استفاده کنید. استفاده از لباس ها، کفش، عروسک و سایر لوازم کودک در اتاقش می تواند ایده جالبی برای عکاسی از مادر بارداری باشد که در انتظار تولد فرزند خودش است.

عکاسی بارداری


استفاده از اتاق کودک

استفاده از اتاق کودک به عنوان فضای عکاسی در زمان بارداری می تواند جذابیت این عکاسی بارداری در منزل را بیشتر کند.


زمان مناسب عکاسی 

در انتها لازم است یادآور شویم که برای عکاسی، چه در آتلیه عکاسی و چه در منزل، حتما زمان مناسب برای عکاسی بارداری را انتخاب کنید. این زمان باید به گونه انتخاب شود که نه آنقدر زود باشد که حالت بارداری مادر مشخص نباشد و نه آنقدر دیر باشد که کار عکاسی برای مادر سخت و تحمل شرایط دشوار باشد. 

استودیو عکاسی پادینا آماده ثبت عکس های زیبای شما در دوران بارداری می باشد.